2010-11-10

där alla heter Glenn, dag 1

Sådär ja! Nu kan jag även lägga till det centrala Göteborg till listan över ställen jag har sprungit på. Tog faktiskt en timmes löprunda här i stan, vilket är väldigt konstigt. Sällan jag varken orkar eller är sugen på att springa en hel timme, men nu blev det så. Bainin ville mycket idag.




Nu hänger jag i vårt fina hotellrumme, min rumskompis Johanna är ute på stan och äter. Jag nöjer med mig en sallad inne här på rummet, är så pank efter Stockholm. Men jag är nöjd ändå, det är fint och mysigt här och hotellet serverar gratis kladdkaka dygnet runt. Inte illa!




Idag har vi varit och fixat i mässhallen och imorgon kör allvaret igång. Då ska jag minsann ragga på ungdomar! Alla ska till Linnéuniversitetet! Fick förresten idag åka upp hiss med en bygg-gubbe och fixa en lampa. (Eller han fixade lampan, jag ville bara åka med. Och fick det!) Väl uppe vinkade jag som en prinsessa till allt vanligt folk nere på golvet. Fina stunder i livet!



Jaja. Hade väl inget annat spännande att berätta. Förutom att Göteborg verkar väldigt fint! Borde åka hit oftare. (hoppas Asker läser detta hihiihiii ;) )

Nu ska jag se på TV. Här finns nämligen TV, ojojoj vilket lyx! Inte alls som hemma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar