2010-11-13

hej hej Göteborg

Nu är jag klar med dig!
Sista dagen på mässan gick fort. Berättade om och om och om igen hur roligt jag har i skolan, vad journalistik och medieproduktion innebär, förklarade skillnader mellan byggteknik och byggnasutformningsprogrammen, pratade om den fina naturen vi har i Kalmar som är perfekt för dig som vill läsa naturvetenskap och babblade på om allt och ingenting. Känns att jag kan vår katalog in och utantill. Skulle ni väcka mig mitt i natten och fråga vilka inriktningar vi har på civilekonomprogram skulle jag kunna lista dom alla, och även upplysa att det är marknadsföring som går i Kalmar och övriga går i Växjö. Sedan skulle jag till och med hinna berätta om behörigheterna innan jag skulle somna om.

Nu kommer ni dock inte kunna väcka mig mitt i natten i natt eftersom jag kommer inte sova då. När tåget som jag nu sitter på väl anländer till Kalmar ska jag ta mig till slottet och stå i garderoben till kl 01.00. Kanon kul, skulle Benjamin säga. Det här roliga kvällspyssel tackar jag innebandy för..... Men samtidigt,, nu är jag ju igång med att stå upp, le och prata med folk. Så det är bara köra på, tiden kommer gå fort, och när jag väl kryper under täcket i vår egen säng och får krama om killen min kommer det kännas bättre än när man slipper sargen på träningen. Det blir fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar