2010-11-03

avbrott i allt det lyckliga i mitt liv

Hade skitbra dag igår! Först var jag i skolan och sen lunchade och fikade jag i några timmar med Bella vilket var jätteroligt. Hon har flyttat närmare mig OCH skaffat en hund så jag ser redan fram emot våra söndagspromenader med hunden! Sen var det tvätt - löpning - gym - storhandel som gällde, och där i mellan hann jag få ett glatt e-mail. Så jag var lycklig igår.

Idag är jag dock förbannat eftersom jag inte får godkänd på NÅGONTING jag gör i skolan. Fick inte godkänd på en enda av mina fyra featuresidor! Det är väl olika mycket att fixa till, ska ta tag i dom på eftermiddagen efter vår föreläsning, men just nu känns det bara bajstråkigt. Vi har examination i feature imorgon, och jag får bara U efter U på alla uppgifter. Världens största snark. Jag hatar att vara sämst. Och just nu är jag sämst!!



Inte ens på denna sjukt snygga sidan som jag var så nöjd med fick jag godkänt.

Men det är bara tre dagar kvar (den här dagen medräknad) på denna kurs. Och sen drar jag till Stockholm över helgen woooo-oo-ouououoooo!! Så kom igen nu jag, fixa till allt nu, lär dig feature och bli bäst i stället av sämst. "Öka farten sista kvarten".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar