2010-11-25

lilla arga My

Jag var på sjukt dålig humör tidigare idag.. Det var en stor kontrast mot gårdagen då allt var så primaballerina. Jag var som lilla arga My, fast jag kanske inte lyste arga känslor direkt, men det syns inte alltid när jag är arg. Ibland syns det dock vääääldigt tydligt... Hursomhelst, i skolan var jag inte arg, då var jag bara lilla stressad My. Mycket att fixa men jag hann bli klar till sändningen! Och allt gick bra och efteråt kändes det så otroligt skönt. Nu tar jag helg, nu behöver jag inte jaga nyheter för ett par dagar, nu ska jag ha ett liv i några dagar. Så kände jag.

Sen drog jag till träningen och det var där jag blev på dålig humör. Det funkade inte jättebra, mitt lag förlorade men framförallt kändes det inte någonstans. Blev inte trött, bara 1,5 timmar äldre. Och jag tycker att det är så tråkigt om man inte är trött efter träningen. Så onödigt!

Så när jag sen kom hem var jag arg och frustrerad. Och jag hatar att vara arg och frustrerad och på dålig humör. Brukar inte syssla med sådana grajer, undviker dessa känslors sällskap alltid när det går. Och därför är det extra tungt att hänga med dom, är så ovan.. Men sen åkte jag och sjömannen i mitt liv och storhandlade och lagade sedan hemmagjort pizza. Det gjorde saken lite bättre. Mat löser alla problem.

Och nu är jag glad igen. Det är fredag imorgon. Så jäkla najs. Och imorgon, kommer innebandy vara så roligt. Hihihi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar