2010-11-24

dagen jag aldrig glömmer

Inte nog med att jag hade bil i skolan idag...
Inte nog med att jag började dagen med att hitta en intervjuperson till morgondagens magasinsinslag...
Inte nog med att jag hade en trevlig och en bra intervju...
Inte nog med att jag fick världens adrenalinkick igen när jag var iväg med Jennifer och gjorde ett nyhetsinslag på plats från Trekanten(en by mellan Kalmar och Nybro) som höll på att drunkna...
Inte nog med att jag fick tag på en intervjuperson till...
Inte nog med att vår nyhetssändningar gick bra...
Inte nog med att jag vara på glad humör på träningen trots att vi var hundraelvatrettio spelare på plats...

Jag lyckades även ikväll att koka precis rätt mängd pasta!


Slängde inte en enda spaghetti! Det händer ju aldrig! Vilken dag! Vilket avslut! Vilken bedrift!

Och nu är det alldeles för sent med tanke på att jag ska upp tidigt imorgon och göra en intervju till. Men vad spelar det för roll när man lyckats att koka precis rätt mängd pasta? Exakt, ingen som helst roll. Jag är geni, i alla fall för en lite stund. Det är värd att fira med för lite sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar