2010-09-02

borde bli proffs på packningar eftersom jag packar så ofta

uuuuh alla grajer skriker efter att jag ska packa ner dem i min väska men orka mallorca, jag segar och surfar och lyssnar på musik.. packa är världens tråkigaste grej.. typ. Ibland kan packa vara trevligt, till exempel när man åker på en spännande utlandsresa eller något sådant men annars brukar det vara en ganska så tråkig arbetsuppgift att genomföra. Att packa får helt enkelt noll toasters från mig idag.

Har haft mycket narrebarre kväll ikväll annars. Var och käkade ute med min ritch bitch vän Janneke "jag-är-pank-men-äter-ute-två-gånger-i-dagen" Wackerberg. Mysigt att hänga hela kvällen på uteservering, äta god mat och efterätt och bara snacka, snacka, snacka. Älskar verkligen att snacka med den duden, Janneke alltså. Hon är en bra uppfinning. Vi behövde inte ens dricka för att ha rolig kväll. Hahaa. Och nu tror alla såklart att vi bara pratade massa skit och det gjorde vi visst, men vi pratade faktiskt även politik, folks syn på människor och massor av annat seriöst. Älskar det när människor klarar av att både vara oseriösa och seriösa.

Äääääh nu måste jag på riktigt ta tag i det här med packningen.. STOR SNARK på det:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar