2010-09-20

politik är mitt andra namn idag

Mycket politik idag. Snack, research, tidningar, och till slut en valsändning. Fick vara programledare idag vilket var helt sjukt kul. Lätt bästa uppgiften. Många andra grejer är också roliga men gud, jag fick nästan samma känsla efter att ha varit programledare som jag får efter att ha spelat match. Skitsamma om jag inte världens proffs, vill ha mer av sådant här! Vill bli bättre, vill bli grym! Jag vill så mycket...

Snart ska jag visa lite vilja på innebandyplan i stället. Dags för ännu en träning. Hoppas det blir lika kul som i skolan idag. Förresten så är det helt sjukt att jag säger så: hoppas det blir lika kul på träningen som i skolan. Jag är helt klart på väg mot en identitetskris här.

Idag laddar jag med Rihannas nya Only girl (in the world). Funkar bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar