2010-09-09

från hemska grejer till söta drömmar..

Oh har precis lyssnat på P3 dokumentär om belgiska pedofilhärvan. Usch, usch och en gång till: usch! Det finns så hemska människor i världen.. Som tur finns det ännu fler goda människor. Rekommenderar alla att surfa in på p3 dokumentärs hemsida och lyssna på alla deras dokumentärer, dom är verkligen grymma. Vägrar dessutom erkänna att det vore töntigt att lyssna på dem. Tycker det är ascoolt. Så surf in och bli smarta!

Och nu när jag laddat med hemska historier är jag snart redo att sova... Imorgon är det dags att vara kameraman/redaktör/bildproducent/scripta/mixer/grafik/VB-tekniker/studioman/ljudtekniker/TOM/gäst/bing/ljusman och programledare så det gäller att vara pigg. Låter det najs med lite rollspel? Jag tycker det låter väldigt najs, tror det blir en rolig fredag. Sen är jag tokladdad för en tokrolig helg, exakta planerna för helgen är ännu lite oklara men jag älskar ju vara spontan. Hur som helst är det bäst för mig att sova så att fredagen och helgen kommer fortare, stannar jag uppe så går tiden väldigt långsamt (no way sherlock). Så god natt gott folk! Söta drömmar till er.

PS. Fick jag precis en inbjudan på en kräftskiva på lördag. Två sjöman som håller en stor fest.. hmmm undrar hur detta slutar..
PPS. Märker nu att jag knappt berättade något om denna dag i detta inlägg. Jag får väl förklara min spännande dag senare. Kan redan nu avslöja att har luktat på världens äckligaste kylskåp idag. Det rekommenderar jag inte till någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar