2010-09-10

vuxna leker

Hade aldrig trott att jag, Hanna Sihlman, skoltrött och överhuvudtaget ibland lite lat när det gäller plugg, skulle stanna till kl 18 i skolan på en fredag. Och helt frivilligt! Och jag hade nog stannat ett tag till om det inte var så att jag måste iväg och svettas med ett gäng sjöman. (Blir man inte uttagen till en träningsmatch så får man hitta nya kompisar att leka med. Jag lägger mig inte och gråter utan gör så i stället, hahaa) Hursomhelst, sjuk rolig dag i skolan idag. Hann med nästan alla rollerna, det är kul att leka TV.

Eftersom jag snart ska infinna mig i en sporthall och fortfarande saknar diverse sportkläder på mig så hinner jag inte skriva mer utan låter bilderna tala i stället:


CTRL-rum.

Bytte kön och blev kameraman.

Smink, inte smisk, på Anton.


Jag och Anton vid första inspelningen. Anton ledde, jag gästade. Sjukt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar