2010-09-27

höstmys med innebandy

Det är så grått ute. Och det blåser jättemycket, och nästan regnar. Så himla mysigt! Just idag stör jag mig faktiskt inte alls på höstvädret. Tycker bara det är myspys.

Dock gör vädret att jag skulle vilja stanna inomhus och tända massa ljus och äta något gott och njuta av höstkänslan. Men så är jag sportnörd och inte kan göra det. Måste i stället snart cykla till Intersport och mingla bland andra turkosa CL-människor och sedan har vi träning. Och sen ska jag cykla hem och vid det laget tycker jag nog inte alls längre att det är mysigt med detta väder. Men den dagen, den glädjen.

Tänkte också att det vore kul att göra mål på träningen idag. Är faktiskt helt hundra att jag skulle bli glad om jag gjorde så. Kanske bäst att prova på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar