2010-09-15

halvdag idag mmmm

Färdig med skolan för dagen! Det smakar väldigt gott att inte behöva springa efter intervjupersoner, inte behöva klippa inslag, trixa med tekniken eller göra andra skolgrejer. Bara vara och surfa runt, titta på TV fast det är inget klokt på den, lyssna på Säkerts nya platta för första gången, och fixa lite grejer man annars aldrig hinner att fixa. Har redan varit duktig idag och tvättat och varit i skolan på ett möte och redigerat vår bilbingoreportage. Den kommer att bli bra, gillar i alla fall vår stil som inte är allt för seriös. Så nu är jag klar med att vara duktig. Nu kan jag vara hur oduktig som helst i några timmar!

Och jag såg precis till min stora stora glädje att serierna börjar komma tillbaka! Det finns redan ett nytt avsnitt av Gossip Girl ute och samma sak när det gäller One Tree Hill. OH!! hade egentligen tänkt att kanske rensa lite i garderoben men tror inte jag kan behärska mig.. måste ju kolla hur gänget har det, hihii!

njuter njuter njuter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar