2010-09-24

freedom!

TADAA! nu är min research inskickad. Det var den restuppgiften jag hade liggande på mitt bord.. (Eller i mitt mejl ska man väl säga?) Och så bra det känns! Har suttit hela förmiddagen, ca 4 timmar, och grubblat över kollektivtrafik i sex olika län. Sjukt mediasexigt. Har kollat upp priser, jämfört, räknat fram pris per dag på olika periodkort, kollat upp statistik, slagit ihop statistik, räknat, jämfört, dragit slutsatser... Det är rätt så mäktigt att göra research. Men inte så tråkigt som jag trodde, fast det känns sjukt skönt att vara klar med den. För att nu tar jag HELG!

Så idag ska jag inte göra något mer plugg. Naj, jag ska vara ledig resten av denna fredag. Jag har fortfarande ett eget reportage att fixa, men jag tror det blir nästa vecka. Orka mallorca stressa om det nu, jag ska ha helg och vila och bara ha kul!

Nu ska jag fixa lite andra saker än skolsaker. Älskar att ta tidig helg redan kl 14. Mmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar