2010-09-09

torsdag, denna ljuvliga torsdag..

God morgon! Nu är jag pigg och glad som en kexchocklad. Inte trött och tråkig som jag var igår kväll. Mycket trevligt, livet är alltid roligare om man är glad. Sov som en stock inatt, drömde konstiga drömmar vilka jag för ovanlighetens skull inte kommer ihåg, och var världens sämsta flickvän och bara snarkade när man pojkvännen pussade adjö imorse.

Nu ska jag bli påmind om att vi måste handla och käka frukost. Det blir gröt utan mjölk vilket är ju så torrt.. Drack den sista mjölken igår, och förresten kan jag berätta att det var fem dagar gammalt. Shock!!! Jag märkte ingenting förrän jag redan druckit upp det. Det smakade precis som vanligt, gott. Men fem dagar... inte okej. Så nu blir det ingen mjölk, bara gröt, men i alla fall det. Haha vilka intressanta grejer jag har att berätta, en story om mig och gammal mjölk.. Hihiii. Hursomhelst, efter att inte druckit någon mjölk ska jag till skolan och redigera. Så idags ska jag vara datanörd och teknisk, precis som varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar