2010-09-08

ledig morgon

Så skönt att jag börjar först kl 11 idag. Inte så att jag har tagit värsta sovmorgon, men jag har redan hunnit med en del. Har varit och tränar, det är så skönt att träna direkt när man vaknar, i alla fall efteråt. Sen har jag läst tidningar, städat min spotify och snart är det dags att fixa frukost.

Måste också planera lite inför kvällen. Ikväll ska vi nämligen göra ett reportage från... bilbingo! Bestämde igår träff med Siv 69 år som ska vara huvudperson i vår reportage. Hon var förresten så gullig när jag föreslog att jag ringer dem (hon och hennes syster) lite innan bilbingot om att var vi ska träffa. "Det går tyvärr inte eftersom vi har ingen mobiltelefon.." Fick bestämma tid och plats igår, precis som på gamla goda tider hohohoo.

Nu ska jag fixa massor av god frukost. Nam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar