2010-09-14

yo

Man skulle kunna tro att jag har blivit en tönt, så länge som jag trivs i skolan på dagarna. Men töntigt eller inte så tror jag faktiskt att det är rätt så nyttigt. Jag tror faktiskt det är jag som vinner på detta. Helt otroligt...

Nu är jag hemma förbi bara för att döda en banan genom att äta den och sedan blir det en sväng på gymmet innan jag ska lagat något gott att äta och bara mysa hela kvällen. Sugen på spela Rummy men äger tyvärr inte spelet (än). Måste skaffa den inom snar framtid. Få se, kanske hittar man på något annat, hursomhelst måste jag till gymmet först. Och det regnar ute oh just idag var jag sugen på att cykla i regnet. Så jag hade tur med vädret i alla fall, eeeehh.. Fast på gymmet blir jag ju ändå svettigt så jag kommer bli blöt hur jag än gör. Så skitsamma. Nu ska jag dra iväg och bli stark.

PS. Varför blir det så mycket skitnack alltid i slutet? Är det så svårt att bara avsluta ett inlägg och säga hej? Tydligen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar