2010-09-01

lill-lördag

Så himla extrarolig träning idag! Varför då? Vi spelade mycket! Tidigare när jag var målvakt hatade jag, verkligen H.A.T.A.D.E. när det var två mål hela träningen eftersom det var så tråkigt men nu älskar jag det. Vill ha mer! Hade kunnat spela en timme till, fast okej, lite hungrig var jag. Som tur var maten redan färdig när jag kom så jag behövde bara duscha och sätta mig vid matbordet. Lyckos jag!

På fredag åker vi till Karlstad och spelar cup, det ska bli kul! har ju inte spelat några matcher(inte ens träningsmatcher) med detta lag än så nu är det verkligen dags att göra det, är nog sist i laget att vara matchoskuld..

Hade även ambitiösa planer om att gå ut och spela biljard/träffa folk och ta en öl ikväll men tror jag blir fast på soffan.. Innebandyn, maten och mörkret har övertalat mig att stanna inne. Verkligen, helt sjukt hur mycket senare det känns och hur mycket mindre energi man har när det blir mörkt igen. Fast höst är ju najs annars.

Nu ska jag vara lite nostalgisk och lyssna på det här. Den är fortfarande bra minsann!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar