2010-09-21

hemmafru

Är så hungrig att min mage ekar... Dagens islandshäst. Det är inte så att jag inte ha mat hemma, tvärtom vi har varit och storhandlat idag. Det är bara så att Asker drog till gymmet så jag lovade att maten är färdig när han kommer hem. Så jag måste vänta en stund. Ojojoj så himla jobbigt.

Idag har jag varit en missnöjd kund, ljudtekniker, hurtig och sportig, kameraman och stormathandlare. Många roller på en dag, men det har varit en bra dag. Imorgon ska jag vara redaktör vilket innebär att jag ska vara i skolan kl 7.00 på morgonen!!!! Tänk vad bortskämd jag har blivit.. Håller på dö för att jag måste vara i skolan kl 7.00 EN dag av typ 20 dagar under kursen. Jag som ibland drömmer om att jobba på morgonradio...

I övrigt så är det faktiskt rätt så skönt att ha en ledig kväll och bara ta det lugnt. Bara jag och musiken. Najs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar