2010-09-19

valvaka

Jag och Janneke fixade snyggast reportage ever. Eller inte. Vallokalerna är helt enkelt inte så spännande. Men det blev nog helt okej ändå.

Snart är det dags att börja valvaka. Vuxet!! Vi är inbjudna hos en kompis till Asker så det blir spännande: massa sjömän som hejar på alliansen och jag som hejar på rödgröna. Älskar att leva farligt. Annan spännande sak är maten. Ryktet går om att det bjuds på mat men jag litar på att det är bara tilltugg och i fall det är något mäktigare så är det kött. Därför har jag precis ätit pasta. Hoppas jag gjorde rätt. Dagens islandshäst. Naj men det blir nog kul med valvaka, har aldrig riktigt gjort det, så det är väl dags att prova. Bara jag och min kära sambo inte blir osams oavsett vem som vinner och vem som förlorar. För att vi båda kommer inte vinna. Det är redan klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar