2010-09-06

swiiiiish

Så låter jag när jag flyger från ett ställe till en annan.
Från skolan hem, hemma från lägenheten till tvättstugan, från tvättstugan tillbaks till lägenheten och till köket för att äta gröt, från köket tillbaks till tvättstugan, från tvättstugan tillbaks hem för att hänga tvätt över alla hyllor, skåp och kanter och snart ska jag flyga in i mina träningskläder och om drygt halvtimme ta cykeln och flyga till hallen. Det blir ju så stressigt när man går hela dagen i skolan, från 9 till 17. Borde vara förbjudet att ha sådana dagar. Har ju massor av annat också att fixa, men hinner inte ta tag i grejerna idag. Få bli imorgon eller på onsdag eller i annat liv som det verkar bli om man kollar på vår schema i skolan.

Swiiiiish jag fortsätter att flyga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar