2010-09-02

vad f*an jag visste inte att jag var trött

Vad hände? Gick och la mig vid halv tolv igår.. Tänkte att senast kl 8 kommer jag gå upp, då har jag ju sovit drygt 8 timmar.. Hade alarm på kl 8.10, för säkerhets skull, fast jag trodde jag inte skulle behöva det. Och det gjorde jag ju på ett sätt inte eftersom jag tydligen struntade i alarmet när den gick kl 8.10 och fortsatt att drömma. Inget fel på det, hade sjukt spännande dröm där jag var den enda som kunde rädda ett barn som alla bad guys försökte kidnappa och drömmen var en riktig thriller samtidigt som jag var grym i min uppgift att skydda barnet, men nu när jag vaknade fick jag en liten chock. Klockan var 9.30!

Jag har alltså sovit typ 10 timmar. Visste inte alls att jag var så trött och i så stor behov av sömn.. men det var väl lika bra. Nu är jag i alla fall utvilad inför helgen. Min skoldag börjar kl 11 idag så jag kunde ju ta sovmorgon, hade dock tänkt att göra vissa kloka saker nu på förmiddagen innan skola men nu får jag göra dom på eftermiddagen/kvällen i stället.

Jag fortsätter att överraska även mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar