2010-09-02

några ord och god natt

Jag tror jag har packat färdig nu förutom att jag måste komma ihåg på morgonen att hämta en sportbh och tröja från torkskåpet i tvättstugan. Ska nog skriva en lapp, kan inte bara lita på huvudet min...

Har troligen glömt alla viktiga saker och tagit med mig massor av oviktiga saker. Kommer imorgon att stå i en innebandyhall i Karlstad utan jacka, uteskor och utegrejer med 13 par vanliga strumpor och tidningen cosmopolitan och fundera över min packning.. Kanske inte så illa men något lär jag ha glömt. Men så länge man har skor, klubba och sportbh med sig borde det lösa sig. Och några par trosor. (Matchstället har ju tränarna, tack och lov slipper man det ansvaret.)

För övrigt har jag sett att vi spelar match klockan 8.00 på lördag morgon. Det blir intressant. Undrar hur tidigt man måste gå upp då? Kanske tur att jag sov som jag sov i nätras. Lär ju inte bli många timmar sömn mellan fredag-lördag eftersom vi även spelar match på fredag kväll kl 20.30. Mmmm tur att jag alltid är som starkast på morgnar, kvällar och dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar