2010-09-26

oh vilken dag!!

Först vara jag rädd för att jag ska dö... sen var jag rädd för att jag inte skulle dö utan leva med den här känslan evigt. Har stundtals mått riktigt illa idag MEN som jag och Emma Larsson säger, man är inte bakfull om man inte spyr, så jag har inte varit bakfull. Punkt.

Men om vi nu skulle låtsas att jag varit bakfull... Vad gör man när man är riktig bakfull och mår så illa att man är rädd för att inte dö? Ja man går ju i alla fall inte på IKEA. På en söndag!! Med alla världens barnfamiljer!! Och hamnar man på IKEA ändå trots att man borde inte göra det så ska man ju absolut inte göra något annat. Man ska bara vara stolt över sin prestation och gömma sig under tecket och sega bort dagen. Men är man jag, och ihop med min sambo, så räcker det inte med IKEA och dess barnfamiljer utan man hamnar även på badet bland ännu mer barnfamiljer!

Och bara för att pina mig själv ännu mer valde jag efter badet att även storstäda och möblera om här hemma.

Men nu är jag sjukt nöjd. Älskar förändringar och nu är det nytt och fint här hemma!
Och nu börjar jag känna mig som människa igen.
Så NU ska jag inte göra något mer. Förutom äta våfflor och titta på One Tree Hill. Jag är sjukt värd det. Borde få Nobels bakfyllepris för alla grajer jag gjort idag trots illamåendet.

Tack för idag, återkommer imorgon. I'm out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar