2010-02-14

14/2

Idag är det den 14 februari. Och vad innebär det?

Att min plattång fyller ett år!!!

Roligt! Fick den som alla hjärtans dag present från Asker förra året. Jag tackar och bockar och konstaterar att den fungerar fortfarande utmärkt.

Ännu roligare är att imorse väckte Asker mig alldeles för tidigt med en trevlig överraskning. Ännu en present!!! Och han kör samma stil som förra året: håret.


Jag har hur länge som helst tjatat om att jag skulle vilja färga mitt hår blond.. Och någon gång många dagar sen sa jag att då måste jag dock investera på bra shampoo och balsam också och babblade om att hur tråkigt det är att lägga pengar på sådant. Och länge länge sen var jag så deppig och längtade till de rika dagarna då jag kunde lägga pengar på hårvårdsprodukter och sådant. Och de har Asker lyssnat på! Och kommer ihåg! Så himla gulligt!
Jag har nog världens bästa kille. Lyckos mig!

1 kommentar:

  1. MÄ VIHAAN IHMISIÄ JOILLA ON IHANIA POIKAYSTÄVIĽ!!!!!!!! q"rfsewfvsef

    voit silti sanoa sille terkut et on ihana.

    SvaraRadera