2010-02-03

de frestade mig och jag gav efter



Skulla bara kolla förbi Monki om de hade kvar sin rea. Tänkte att lika bra att göra det när jag nu ändå var på stan och jag och killarna hade en stund över. (Killarna sa faktiskt att jag fick bestämma vad vi skulle göra). Jag hade ju tänkt att gå dit på lördag och shoppa något kul innan kvällens fest med några tjejer. Men för det var jag tvungen att kolla i fall rean fortsatt.

Och såklart kunde jag inte motstå frestelsen. Jag var tvungen att köpa två klänningar och hängslen. Sjukt coola var det där hallonrosa hängslen. Kan inte vänta på att få använda dom. Och det hela kostade 140 spänn. Det är typ lika mycket som en lunch och en fika på stan. Och eftersom jag inte har lunchat eller fikat på stan på typ två veckor, och tänker inte göra det den här veckan heller, så kan man säga att jag tjänade på den här affären. Jag fick ju kläder.
På lördag är jag kanske tvungen att göra en absolut sista koll på Monki. Det var ett par hyllor jag inte hann granska, killarna var ju inte hur tålmodiga som helst. Tills dess gäller hårt arbete med filmen. Snart är min sena lunch över. Arbetet kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar