2010-02-22

paska päivä

Fan vilken dag.
Fy fan vad jag hatar att bo i Sverige idag.
Varför, oj varför behövde vi förlora den där jävla hockeymatchen?!?!
Jag gick upp klockan sex imorse, glad och förväntansfull.
Trodde jag skulle få uppleva en av mina bästa dagar i Sverige.
Men det blev en mardröm i stället.
Ska jag tolka det att halva Sverige har hört av sig till mig idag som att jag har varit en aning kaxig innan matchen eller??
Bara så att ni vet: det kommer inte att ändras. Hahaa!!! Jag kommer att var precis lika kaxig eftersom JAG VET att vi kommer att ta hem detta ändå.
Vi förlorade striden, men kriget är inte över.
Finland är fortfarande bäst.

Fast nu skiter jag i OS och åker till O´learys och se på daminnebandy i stället. Falun-Balrog. Och inga favoriter. Hoppas bara på en bra match.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar