2010-02-23

jag berättar vad som helst

Har som sagt tillbringat dagen med att rota i Bingo Rimérs liv. Det är väldigt intressant hur mycket man kan få fram om en människa bara med några samtal. Vill ni veta allt om mig? Ring Skatteverket och några myndigheter till. Fast det behövs inte. Det är bara att fråga. Jag berättar vad som helst. Nästan.

Nu räcker det dock med andras hemligheter. Nu är det mitt eget liv som gäller. Om en timme ska jag åka till träningen. Det blir innebandy för hela slanten. Jihaa! Hoppas det är lika bra go som det var i matchen i lördags. Det är bara en grej som är så sjuuuuuk tråkig. Det är tisdag och det innebär att vi måste plocka in sargen. Blaah. Jag hatar sargen. Undrar hur många timmar i mitt liv jag har tillbringat med att plocka in och ut innebandysargar? Och aldrig har det varit roligt. Kan inte någon komma på en sarg som man slipper plocka in och ut??

Och faaan jag har ju glömt bränna en skiva! Lovade tidigare att bränna en ny skiva till bilen.. Fan, nu blir det bråttom. Typiskt! Hejhej leverpastej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar