2010-02-12

hejsvej

Jag är ledsen men jag har faktiskt inget intressant att berätta. Såhär ska man absolut inte börja sin text har jag lärt mig men jag gör jag som jag vill. det är min blogg.

Jag pallade mig upp halv sju imorse och klockan åtta började inspelningen. Sen redigering i några timmar. Efter att vi blivit klara med våra hittils inspelade scener satt jag och Emma och kollade på bloopers. Så sjukt kul. Kameran gör allt mycket roligare! Någon dag ska någon få göra film om mitt liv. Fatta vad roligt det kommer att bli!

I övrigt så kan jag inte förstå att det redan är fredag (shit, jag börja låta mer och mer som en gamling..). Veckan har gått så fort! Om alldeles för många timmar är det innebandy och då jävlar. Tredje sista matchen i serien! Ikväll ska vi vara sjukt bra.

Nu blir det ett gammalt avsnitt av Sex and the city. Jag tackar tv 3 för den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar