2010-02-11

tidig morgon och sen match. hmh!

Timmarna går fort när man har roligt.
Inspelningen gick bra och därefter kom jag hem och mötte en ljuvlig doft. Asker hade lagat middag: ris, fyllda championer och falafel till mig och kyckling till honom. Mycket gott. Ikväll kan man inte ha tyckt synd om mig.

Och snart ska jag nog träffa John Blund eftersom imorgon måste jag upp tidigt. Vi ska filma redan på morgonen. Sen blir det redigering och senare på eftermiddag/kväll blir det ännu mer inspelning. Filmbranschen är tuff. Dagens höjdpunkt kommer dock att bli matchen mot Kalmar IBK. Jag undrar dock vem fan har bestämt att matchen ska börja kl 20.00?!?! Varför ska man spela så sent!??! Det är ju inte klokt. Mina ben kommer att sova då och ännu värre, hjärnan går och lägger sig redan många timmar innan åtta. Vad ska jag spela med då? Mina bröst? Dom är ju pigga eftersom det är fredagkväll. Men det är inte så ofta man vinner matcher med sina bröst.. Det har i alla fall inte hänt mig!

Jag får nog göra det bästa av situationen och tvinga mina ben vara pigga och väcka hjärnan lagom till matchen. Sen ska jag även få till sådana skott som jag fick på träningen i tisdags. Hade minst två once-in-a-lifetime skott! (och jag använde dom på träningen.. fan!) Vill se samma sak hända imorgon. Det får bli twice-in-a-lifetime.

God natt allihopa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar