2010-02-28

helgen som inte varit

Shit. Det räcker med att man jobbar en dag och är nykter hela helgen. Så känns det helt plötsligt att det aldrig var någon helg.

Gick bra att jobba idag. Kul. På tisdag kör jag igen. Mycket bra.

Glömde såklart nämna varför jag var nykter i fredags när jag skrev om tjejen på sjukan. Eftersom man kan ju inte bara vara nykter! Man måste ju ha anledning.. (hoppas ni hör ironin i min röst) Och det var ju eftersom vi hade match igår alltså på lördag. Näst sista matchen i serien. Och vi vann! Nybro fick nöja sig med 0 poäng när vi slog dem med 1-4. Hahaa! Kulkulkul att vinna! och jag fick göra mål också, 2+1 fick jag. Kulkul det med! Min första mål var inte snygg någonstans, men fan vilken vilja jag hade i den.. Bollen skulle bara in! Skulle jag köra med samma vilja och envishet i skolan skulle jag bli klar i en termin. Men det gör jag ju inte eftersom jag tycker att det är så kul att plugga och vara med min världens bästa klass så jag läser bara på i "lugn och ro".

Men nu slutar den här helgen om några timmar. Och jag har inte pluggat någonting hela helgen. BUUUUUUUUUUUUUUUUUU på mig. Dåligt. Men jag får väl plugga extramkt nu i veckan.

Och hahahah måste berätta en sak till. Garvar som fan just nu eftersom en vän till mig håller på att berätta vad som hände med henne igår. Hon hade blivit aspackad och trodde att hon skulle dö eftersom hon spydde så mycket och tänkte därför ringa 112. Men idag märkte hon att hon i stället hade ringt 11414 alltså polisen. (oklart om de svarade) hahaha. Hon är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar