2010-02-18

shit vilka dagar

Upp tidigt och hem sent. Ikväll kom jag hem vid halv sju. Tror jag?!? Sen åkte jag och åt sushi (himmeeeel!!!) med Asker, hans bror Thorgrim och deras kompisar Per och Anders. Alla dessa gotländska sorkar är här på besök och åker härifrån imorgon. Så vi passade på och umgicks vid massa rå fisk. Så gott. Men innan det hade jag hunnit spela in ett scen, redigera en massa film och bruta ihop några gånger.

Vår film kommer att bli bra. Det kommer att lösa sig. Men ibland blir det bara för mycket. Och det blev det för mig vid klockan halv fem idag. Man hade jobbat som fan, fixat och klippt och slitit och när det sen strulade bröt jag ihop. Som tur piggnade jag till efter att vi tog tag i det och min grupp peppade mig. Tack för den ni.

Sedan lät faktiskt min grupp mig att gå. Kanske var jag inte till så mycket hjälp eller kanske såg jag bara deppig ut. Eller så var de kanske bara snälla eftersom Thorgrim, Per och Anders är här och jag skulle ut och äta med dom. Tack i vilket fall som helst.

Och imorgon blir det premiär. Examination. Hmm.. Undrar vad jag ska ha på mig? En galaklänning kanske? Det vore filmen egentligen värd, så mycket energi som vi har lagt på den! Högklackad och långklänning får det bli. Och cykel till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar