2010-02-06

mmm.. Ligger i sängen o surfar på mobilen. Riktigt skönt att börja helgen med att vara latmask:)

Asker är på gotland och min dator är i sjukvård hos min klasskompis henrik. Det betyder två saker a) jag har en tjejhelg b) jag har ingen internet. Kul och mindre kul, men jag överlever nog.

Snart ska jag gå upp och göra en riktig lyxig frukost. Sedan ska jag göra värsta epic pantning of the year. Hah. John, vår granne, har inte pantat en enda burk sedan vi flyttade till kalmar, utan har i stället inrett sitt förröd med dom. Och han läser sjöfart, så det har blivit en hel del burkar. Eftersom jag har fått låna hans bil så mycket under veckan, och har den även i helgen, så lovade jag att panta alla hans burkar. Vet inte om jag är snäll eller dum men det ska jag fixa idag!

Har även tänkt att gå en runda på stan och bäst av allt: jag ska på systemet! Wuhuu! Efter tre veckors vit liv ska jag äntligen festa lite ikväll. Och det är tur det, vem pallar att vara nykter och titta på melodifestivalen? ;) Mmmm.. Jag längtar efter vit vin.

Så det kommer att bli sjukt rolig lördag. Bra så eftersom gårdagen var inte lika rolig.. Vi förlorade med 6-3 mot SSG. Fanfanfan. Lyckades dock göra två mål vilket var chockerande och roligt. Någonting måste ha hänt. Helt plötsligt har jag börjat göra poäng... Det lär gå över fort så måste passa på skjuta som fan i näsra match. Kanske har jag tur då med..

Nu ska jag lämna sängen och ta tag i den här härliga dagen. Direkt efter att jag kollat min facebook...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar