2010-02-22

falun-balrog 6-8

Vad kul det var att se på daminnebandy. Det var alldeles för länge sen sist. Dessutom var det en rolig match att se på, det blev många mål och några av målen var faktiskt ganska snygga. Och några inte.. Men kul var det.
Det var ett par saker jag tänkte på under matchen:

* Vi var dom enda på O´learys som inte ville se på OS. So coolt att vara annorlunda. Rebel is the shit!

* Det lever fortfarande en liten målvakt inom mig. Fan vad bitter jag blir när Emelie Lindström är osynlig i princip hela matchen men gör ändå fem mål och är därmed bäst. Skulle en målvakt bara göra fem räddningar på en match vore det aldrig godkänt. (Om det inte var så att man bara fick fem skott på sig...) Sen gör Lindström precis det hon ska. Massa mål. Men fan... !!

* Shit vad jag vill spela. Vet inte vilken position och var och när och hur men jävlar jag vill spela.

* Shit vad jag vill spela slutspel.

* Sara Kristofersson är fan kungen.

* De unga spelarna i Balrog sminkar sig så himla mycket. Ser inte klokt ut. Svettas istället och se lite mer sportslig ut!

* Jag vill spela..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar