2010-02-15

från förnekelse till verklighet

Jag hade en sådan rolig helg. Jag spelade innebandy, festade, åt en middag med Asker... Och bara njöt av livet. Hela helgen (och veckan också) har jag levt i förnekelse och inte haft någon tenta idag fram tills nu. Nu måste jag dock vakna upp och inse att jag har en tenta idag. Kanske.

Det är inte helt säkert att jag får göra tentan. Senast på tisdag veckan innan tentan ska man ha lämnat in en tentanmälan och jag har fortfarande inte gjort det, och tentan börjar om 30minuter. Pratade med läraren igår och han sa att det var några till som hade glömt att anmäla sig, och att jag skulle gå dit ändå och troligen skulle det lösa sig.

Så nu kör vi. Stenhårt och smart. Och får jag inte göra tentan så blir jag arg och går och gymmar som sjutton i stället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar