2010-02-12

jag brukar inte vara negativ men....

Nu måste jag dela med mig av min besvikelse.
Har precis lyssnat genom Ke$has nya album Animal. Eller ny och ny, den släpptes redan i januari men jag är lite sent ute och för mig känns den som ny.

Och jag är sjukt besviken.

Jag gillade faktiskt Tik Tok. Jag tyckte den var rolig och bra att festa till.
Men annars känns Animal väldigt platt.
Många låtar påminner varandra. Eller någon annan låt. Och i och för sig, det är inget konstigt, nästan alla låtar i världen har någonting som man kan hitta i en annan låt, men när jag inte ens blir nyfiken på låten när jag lyssnar på den för första gången utan tror att jag har hört den tidigare.. Det är ingen bra.

Vem vet, kanske blir jag såld eller hjärntvättad om jag lyssnar på Animal några gånger till... Men tills dess är jag besviken.

Ke$ha. Varför var du inte det som jag trodde?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar