2010-02-13

åldershock

Vet ni vad som hände för första gången igår? Såklart vet ni inte det (än), eftersom jag inte har berättat det. Men nu ska jag avslöja det:

För första gången hade jag, Hanna Sihlman, en tio år yngre spelare i mitt lag.


Jag spelade alltså med en tjej som var tio yngre än jag. TIO ÅR!


Jag visste knappt att så unga människor fanns.. Och helt plötsligt spelar de innebandy med mig!
Inte okej... Känns som att det var igår när jag hade medspelare som var tio år äldre än jag. När blev jag gammal?




Hanna -87 och Amanda -97


Ska gå och smörja in mitt ansikte med jävla massa rynkkräm nu...

3 kommentarer:

  1. Välkommen till min vardag lilla gumman!
    //Cornelia - 77

    SvaraRadera
  2. Hallå hallå du är 10 år yngre än jag...gissa hur de känns när en kaxig liten 97 kommer och säger mitt under uppvärmningen...-du jag är längre än dig!!!

    Haha nähe dags lägga av va?
    Kram coach fia

    Du va fan vi måste ju ta ett kort på oss 3 nästa träning till hemsidan så gör vi nån kul intervju med amanda och in på hemsidan men överskriften 3 generationer...Fan de vore ju nåt för ölandsbladet eller hur? Vilken id´e jag fick

    SvaraRadera