2010-02-16

jag idag

Idag har inte varit min bästa dag.
Blev sjuk igårkväll/i nätras. Tråkigt.
Men jag är inte ensam med ont i halsen och ingen ork. Det är många som är sjuka och kvällens träning ställdes in eftersom halva laget har tydligen hånglat med varandra och är sjuka.
Eller så har alla hånglat med samma kille.
Vem den lyckliga nu skulle vara?!?

Dessutom blev det en lång dag i skolan. Mycket att göra med filmen, fast det är inget problem. Det kommer att gå. På ett sätt eller annat. Det är bara det att det är lite dålig timing att vara sjuk.

Så det gäller att ignonera sjukan. Jag försökte göra detta genom att äta pizza med Asker, John och Marre. Dessutom bjöd Marre och John på tårta eftersom John fyller år idag. Och det funkade, just nu ser jag mer gravid än sjuk ut. Värsta pizza-chockladtårta-mage. Undrar hur barnet blir? Finsk tårtapizza?

Nu ska jag sova och bli frisk. Och pigg. Det låter bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar