2010-02-11

torsdag (shit det är fredag imorn!!!)

Den här veckan och nästa vecka jobbar vi med våra femminutersfilmer. Det innebär att vi har bara eget arbete; inga dagar i skolan. Förutom på fredag om en vecka då vi har examination. Och nästa måndag då vi har tenta. Men annars får vi styra upp allt arbete precis hus vi vill. Mycket eget ansvar här..

För min grupps del kommer det blir mycket kvällsarbete. Även om man inte kan tro det så har våra skådespelare egna liv som de prioriterar före vår film. Jag fattar inte, de kunde väl tagit semester ett par veckor! lite engagemang tack...

Nä, i verkligheten är våra skådespelare jättebra och vi hade sjukt roligt när vi spelade in ett scen igår. Konstigt att det kan bli så roligt fast egentligen är vår film väldig sorlig.

Hursomhelst, idag har jag därmed haft tid att plugga till tentan och fixa på datorn och se på Landet brunsås. Och allt annat har gått jättebra förutom tentaplugget. Jag har även varit ute och sprungit lite korta intervaller eftersom jag missar kvällen innebandyträning. Det var hemskt, men nödvändigt. Snart ska jag till skolan för att först redigera det vi filmade igår och sen ska vi spela in ytterligare scener. Det kommer att bli tufft att hinna med allt tills fredag men vi klarar det.

Och oj, jag glömde nästan! Gissa vem som satt igår på studentpubben med hela sju killar. Jag. :) Jag är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar