2010-02-26

gott och inte så gott

Alltså väldigt blandat idag.

Hade en jätte mysig lunch med Anna, Janneke och Emelie. Kinabuffé och fyra tjejer. Klockrent. Under maten fick jag dock dåliga nyheter. Jag fick inte sommarjobbet i Finland som jag så gärna ville ha. BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU...
Riktigt surt..
Fast man måste väl bara bita ihop och köra på. Det kommer andra chanser.

Tröstshoppade lite. Men köpte inget härligt och roligt. Typ bara saker på måste listan. Så det blev varken dyrt eller jättesuccée. Men det var uppiggnande att gå på stan med tjejerna. Tack Emelie, Janneke och Anna. Har jag er så behöver jag inget drömjobb! (ehhh.... kanske, men har jag er så känns det lite bättre även om det dröjer ett tag innan jag får det jobbet)

Nu kom jag precis hem efter att ha sänt radio. Och det var riktigt roligt. Korv och Mus är bäst. Och Emelie avslöjade till alla som lyssnade att hon är min sexidol. Ooooops... Man vet aldrig vad som händer när ens kompisar får snacka om en live. Hih. Men det var en bra avslutning på dagen. Fast hockeyn återstår. Och där om någonstans måste det blir goda nyheter. Annars lägger jag ner hela OS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar