2010-12-06

2010-12-06

Första dagen avklarad.
Och jag gjorde ingenting. Ingenting. Nada. Keines. Nothing. Var det någon som inte fattade?
Eller visst, jag kollade på matcher och hängde med min kinesiska kompis Raksu. Men annars gjorde jag varken någon nytta eller skada. Jag spelade ingen roll idag.

Och det var såklart skittråkigt. Imorgon ska jag jobba på den andra hallen och hoppas att jag ska få faktiskt göra någonting. Jag visste ju att jag inte kommer ha några glamourösa arbetsuppgifter, men några uppgifter hoppades jag på ändå, hehee.

Så nya tag imorgon! Det var i alla fall spännande matcher jag såg. Japan mot Italien (båda gamla, traditionella innebandyländer) och Lettland mot Singapore. Lettland vann med 1-27. Mest spännande var när speakern kastade en hatt till en spelare som gjort hattrick och spelaren fångde hatten med huvudet. Snyggt!

Nu ska jag fortsätta min och syrrans självständighetsdags middag. Mmmm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar