2010-12-03

-> korv och mus

Nu ska jag cykla till skolan. IGEN. Börjar bli riktigt trött på cykla fram och tillbaks till skolan. Varje morgon kämpar man sig dit, sen sticker man ut för att göra någon intervju, cyklar tillbaka, och sen cyklar man hem. Och nästa dag gör man samma sak igen. Och utöver det så cyklar jag fram och tillbaka till hallen. Äsch jag ska inte klaga, det är ju riktig i-landsproblem.. fast det har varit lite extra jobbigt att cykla det senaste dagarna. Att det börjar snöa och blåsa varje gång jag sätter mig på min cykel.. Det är fascinerande.

Men nu ska jag återigen ta cykeln till skolan. Ska redigera färdigt ett inslag till nästa vecka och sen ska jag och Janneke sända radio. Idag blir det hela två timmar korv och mus! Tyvärr gör detta att jag missar division 3 matchen på Öland som jag annars hade gärna spelat.. Men nu går det inte. Ikväll blir det bara korv och mus, ingen innebandy. Lyssna på oss här mellan 18-20 vetja!

En bild från idag. Såhär stilig var jag när jag lämnade gymmet. Observera smarta lösningen att göra väskan till en ryggsäck. Omöjligt att cykla annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar