2010-12-28

ännu en lungish dag

Det var kul på innebandyn igår! Det var inte så jobbig träning men kul. Och lite träningsvärk har jag vilket jag tänkte göra ännu värre genom att besöka bombrumgymmet här i Pukkila. Bättre att köra på nu i början på veckan så att man kan lata sig i slutet på veckan och ha fokus på att fira ny år. Bara jag och mina vänner nu styr upp något bra, jag vill gå på en gossip girl fest eftersom jag har värsta gossip girl klänning. Så mina vänner: hitta på något!

Annars då? Livet fortsätter i sitt lugna, sköna takt. Idag har jag varit i Borgå, träffat kompisar, gjort pizza med Päivi och nu tänkte jag som sagt gå och lyfta skrot. Det är gott att vara ledig och ta det lugnt och strunta i skolan och allt, men samtidigt får jag lite dålig samvete. Fattar inte varför, jag har ju varit sjukt duktig som gjort så mycket i förväg. Men kanske är det därför det känns fel att ta det lugnt.. Innan det här lovet hade man ju inget liv och bara höll på med skola, träning, skola och ännu mer skola. Så nu känns det helt fel att ha tid att inte göra någonting.

Men imorgon kommer jag ju upp i varv igen eftersom imorgon ska jag gå loss på mellandagsrean!!! det är traditionell julklapp mina kära föräldrar ger mig och min syster: en dag på mellandagsrean. och jag älskar den julklappen. är redan tokladdad! MYCKET NAJS BAJS MED SHOPPING JA!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar