2010-12-19

2010-12-19

Seriöst. Jag tror jag ska gå och lägga mig nu. Och klockan är inte ens tio.
Har kört hårt med plugg idag igen. Jag och Janneke har hängt hela dagen och varit sociala och suttit vid var sin dator och skrivit uppsats. Okej skrattat har vi också, och spårat ur på MSN (när vi suttit bredvid varandra. Pajaser.) och tittat lite på handboll och gjort våfflor. Janneke vispade grädde, hon klagade över att jag inte har elvisp -> dagens islandshäst. Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Petat i näsan och tittat på Rebecca & Fiona. Nu sitter jag och lyssnar på skön musik och snart tror jag faktiskt att jag somnar.

Det känns jättejättejättejättejättejättejätte konstigt att det är julafton alldeles strax. Och att jag ska till Finland om ett par dagar. Julklappar har jag inte fixat än, ger folk lite extra tid att vara snälla.

Det var väl det. Mer spännande är det inte just nu, mitt liv alltså.
Så puss och hej, god natt och söta drömmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar