2010-12-02

glad och positiv inlägg

Den här dagen började inte på det bästa möjliga sättet.. Hade medvind bara en gång när jag cyklade till skolan och det var när jag cyklade tillbaka hem för att hämta innebandyklubban som jag hade glömt hemma.. Annars var det snöstormorkannordpool-väder men jag klarade mig till skolan. Och trots jobbiga starten gick skoldagen bra, idag fick jag vara programledare och det gick helt okej även om jag ibland snubblade på orden. Det var kul att vara programledare, tack för det min grupp!

Efter skolan cyklade jag direkt till träningen (återigen motvind) och träningen gick jättebra idag med!! Vår femma gjorde till och med flest mål tror jag! Riktigt gott. Nu är jag hemma för att duscha, fixa mig i ordning och ge kroppen lite näring (=nudlar dvs. jätte mycket näring). Snart ska jag ner på stan och ta en öl med min grupp. Vi ska fira det att vi är så bra och har så trevligt ihop. Mycket bra anledning att fira tycker jag.



Spexiga journalister. Ikväll får vi spexa till det ännu mer. Och därför hinner jag inte sitta här och skryta mer om hur glad jag är över min grupp och hur bra min dag har gått och blablabla. Nu ska jag möta snön igen och vara lite negativ och svära. Sen ska jag vara glad igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar