2010-12-29

material girl om och om igen

Som vi har shoppat idag! Känns som att man gjort en dag på jobbet fast man bara haft en arbetsdag på stan. 8 timmar i bilen, affärer och restaurangen (vi hade så kul på restaurangen) och det var definitivt värd det! Köpte en skjorta, en lång klänning, en klänning, örhängen som pappa sågade och kallade för fiskbete, en kavaj och en ascool väska. Väskan var verkligen f1!!!(en förkortning jag lärt mig från boken jag fick som julklapp från emmi) Sen köpte jag också ett par mjukisar och det tackar nog hela världen, okej i alla fall jag, för. Det var väldigt länge uppskjutet köp. Och sportbh köpte jag också, mycket, mycket bra och rosa. Fint!

Nu är jag rätt så slut, det tar på krafterna att göra sig av med pengar.. Det kallar jag riktig i-landsproblem. Men det var bra affärer man gjorde, tror allt jag köpte (okej som mamma köpte) var på rea så egentligen har vi bara tjänat pengar idag. Så duktiga vi är!

Nu behöver jag bara komma på vad jag och mina vänner ska göra på ny år. Fortfarande inga planer och när jag ringde mina tjejer idag så visste dom ingenting. Dålig stil! Nu har jag ju även en kavaj och fina örhängen till min gossip girl klänning så jag är redo. bara festen saknas!

mmm snart ska jag sova. undrar vad jag ska ha på mig imorgon? vill använda allt nytt! på en gång! under en och samma dag! här på landet där ingen ser mig! yippiyajee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar