2010-12-19

uppmärksamhetsapa

Det var ju, som vi alla vet, lite omständligt med vattnet igår här i Kalmar. Själv var jag på Coop, köpte en hink, en lock som inte passade hinken, och tejp att tejpa locken fast i hinken med. Nöden är den bästa inspirationen, den ökar kreativiteten. Att hitta vatten var dock inte lika enkelt, och i stället av vatten lyckades jag mest hitta journalister. Under min vattenäventyr lyckades jag bli fotad för två olika tidningar, intervjuad för en tidning och bli intervjuad till TV. Bara radion saknades från min mediala royal flush.

Och klart ni ska kolla hur jag, den drabbade, Hanna SYHLMANN ger min syn på saken på bästa sändningstiden på TV4. Se här.


Och varför tror ni att det var jag som helt plötsligt var som intressant för alla medier? Det var för att jag hade ingen smink. Klart ska man bli fotad och filmad när man inte har någon smink, håret är här och där och man har urtvättade mjukisar på sig. Folk hade nog tyckt synd om mig även om jag hade haft all vatten i världen.

Observera att Janneke finns också med och pillar på sin telefon. Som vanligt.

1 kommentar:

  1. Hahahahaha, Syhlman! Som de har tjatat på oss att vara noga med stavning. Nu flippar jag och skiter i det!

    SvaraRadera