2010-12-30

fest, någon?

Ny dag och fortfarande inga nyheter om nyårsfest. Känns helt konstigt, jag är inte vad vid att inte ha tusen fester att gå på säger jag lagom drygt. Men grejen är att varje gång jag varit i Finland under någon högtid har jag alltid varit tvungen att välja mellan fester och mina vänner. "Vems tur är det i år, vem ska jag träffa nu, hur slipper jag såra någon?" Men i år åker några av mina vänner bort och så har dom som är kvar inga planer. Och inspirationen lyser med sin frånvaro. Hade ett krissamtal på telefon med Sirke igår men vi kom inte fram till något konkret. Bara att vi idag ska bli bjudna på någon bra fest. Så därmed har jag upplyst någon bra fest (gör inget om det är en gossip girl fest) på facebook. Men jag vill poängtera att jag inte är desperat, absolut inte. Jag är bara sugen på en bra fest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar