2010-12-03

radiobruden nr 1

Någon hade plogat!! Alla cykelvägar hela vägen hemifrån till skolan var plogade! Oh vad härligt det kändes, nästan skönare än en orgasm.... men bara nästan, vi ska inte överdriva här. Tack den som sköter plogningen i Kalmar. Du är min hjälte!

Janneke blev tyvärr sjuk så jag fick sända själv. Självkörning i hela två timmar, det var spännande! Faktiskt ganska kul, fast såklart hade det varit roligare om dudisen hade varit med. Sen fick jag även hoppa in som tekniker för Kalmar Förfest som sände efter mig eftersom deras tekniker hade fastnat på vägen. Så det blev ganska lång stund i radion men det var skoj. Och jag har ändå inte så mycket att göra eftersom jag typ packat färdigt redan.

Så nu sitter jag och äter massa nötter (varför måste dom vara så goda och beroendeframkallande?) och försöker se på Grey's Anatomy men streaming fungerar sådär.. Tror inte jag kommer vara uppe så sent ikväll. Ska ju åka redan halv nio imorgon bitti. Först buss till Stockholm, sen Arlanda Expressen och sen flyg till Finland. Fick plats på ett tidigare flyg som tur var, mitt blev ju inställd. Så nu blir det lite tajtare tidsmässigt men jag ska hinna. Och huvudsaken är att jag kommer fram.

Ja nu kanske videon har laddat upp tillräckligt. Nu kanske jag kan se en stund igen. Vi ger det ett försök i alla fall. så pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar