2010-12-07

klart jag är naken

... i bilden nedan. Märkte det själv nu. Och jag vet att alla har tänkt på det.

Idag är det tisdag. Spännande. Idag hoppas jag som sagt på att få göra någonting på VM. Jag börjar först kl 14 så jag tänkte gå en sväng på stan innan det. Få bara se när vi kommer iväg med syrran, har precist ätit morgongröt men mycket mer än det har det inte hänt. Mitt hår är inte ens torr än, var så hurtig att jag var ute och sprang i morse så jag var även tvungen att duscha. Segt.

På kvällen ska jag träffa några vänner. Det är så konstigt, alltid när jag är i Finland vill jag såklart träffa alla mina vänner. Det är ju då jag har chansen! Men sen när jag väl är här, och speciellt när jag har mycket att göra som nu (eller mycket tider att passa om man säger så) så blir det jobbigt att ta tag i allt och försöka styra upp någonting med alla. Jag blir lat. Så när jag i Kalmar saknar jag mina vänner, när jag är i Finland blir jag lat. Som tur är dom också ganska duktiga på styra upp något så jag behöver inte ha ansvaret helt själv.

Jaja. Kanske ska klä på mig. Det kan vara ett steg närmare staden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar