2010-12-09

!!!!!

En snabbis bara: nu ska jag gå och köpa en lotto!!! För att nu börjar livet bli riiiiktigt najs!! om jag inte läst helt fel.. den möjligheten finns ju alltid, men... jag hoppas jag inte gjort det! För att då är det kul kul kul kul!!! hihihhihi jag är som ett litet barn. Men en söt sådan, inte en jobbig, skrikande unge. Såklart.

--

SENARE:

Det stämde! Jag har flyttats till skrivande, så jag ska få skriva mer. Yeheeej!



Det gör dock att jag inte kan åka till Lahtis eftersom jag måste (eller jag får) börja jobba tidigare idag. Hoppas jag hinner träffa söta Emma och Paavo en annan dag..

Men jag hinner att springa innan jobbet så det ska jag göra. Duktigt värre, speciellt med tanke på hur mycket snö det finns på gatorna. Men lite utmaningar har väl aldrig skadat någon..

1 kommentar:

  1. Tjohooo!
    Inslag på radio och publicerade texter på samma dag! Du är ju bara för härlig, nu fick jag energi och skriva min krönika!

    SvaraRadera