2010-12-13

en gång finne, alltid finne



hehee! nu ska jag till träningen.
Föreläsningen idag gick bra, fast jag struntade i sista timmen. Har för mycket att fixa med tanke på dygnets begränsat antal timmar. Men har idag i alla fall hunnit med lite försäkringsgrajer (vuxet!) och köpt det där objektivet så nu är min kamera komplett! i alla fall för tillfället, det känns som att det här kan bli en dyr hobby som spårar ur så snabbt man får lite pengar..

Hoppas jag kommer ihåg hur man håller i en klubba. Det var ett tag sen. Men man lär sig väl mycket genom att bara titta på? Isf borde jag vara kung ikväll. Vi få se, jag har i alla fall rätt färger på huvudet. Kanske borde ta med mig även lite finsk musik, bara för att fira vår VM-guld? Det skulle nog uppskattas, los hahahaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar